Nestíhaš odoslať video do ukončenia registrácie? Len pokoj! Dávame ti možnosť dopracovať svoje video a predlžujeme deadline súťaže na 31. júl 2019.

My vieme, že s tohtoročnou témou ,,BOLA TO NÁHODA?“ sa musíš popasovať ako po obsahovej, tak aj po technickej stránke, keďže točenie videí je časovo náročný proces. Vnímame fakt, že často musíš počas mesiacov máj a jún sústrediť všetok svoj čas na úspešné ukončenie štúdia. Preto sme sa rozhodli, že predĺžime deadline na prihlasovanie prác do 31. júla 2019. Dávame ti tak možnosť natočiť video na zadanú tému, ak si doteraz nestihol/a, prípadne upraviť už zhotovené, a poslať ho spolu s prihláškou. Veríme, že ti novonadobudnutý čas pomôže dotiahnuť video do dokonalosti a zabojuješ tak o skvelé ceny v hodnote viac ako 4000 €.

Radi by sme ti zároveň pripomenuli novinku, a to spustenie verejného hlasovania na webovej stránke. O tvojej nápaditosti tak bude môcť rozhodovať okrem odbornej poroty aj široká verejnosť.

recfruit-kamera-natacanie-videomaker-sutaz

Súťažiaci s najvyšším počtom hlasov vo verejnom hlasovaní získa od generálneho partnera, Slovenskej sporiteľne, vecnú cenu:

,,Veríme, že moderná krajina potrebuje mladých, kreatívnych a šikovných ľudí, ktorí vedia priniesť nový pohľad na svet a inšpirovať ostatných. Ako jeden z najväčších marketingových zadávateľov na Slovensku sme radi, že môžeme podporiť projekt, ktorý týmto inovatívnym tvorcom dáva priestor. Už teraz sa tešíme na ich nápady a umelecké stvárnenie,” hovorí Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.

Prihlasovací formulár aj všetky potrebné informácie nájdeš na našom webe www.recfruit.sk.

 

sutaz-sponzori-partneri-projekt-videosutaz-recfruit